Eva Abildgaard

Velkommen i Eva´s kommunale dagpleje, Gasværksvej 19.

Jeg er 44 år, uddannet ergoterapeut, og har været kommunal dagplejer i godt 8 år.

Min lille familie består af min mand Allan og vores 2 hjemmeboende børn Karla på 16 og Kristoffer på 13 år.
Allan arbejder med Vindmøller hos Vestas, men har primært hjemmearbejdsplads. Det betyder, at han de allerfleste dage sidder herhjemme på sit kontor – til STOR glæde for alle, børnene elsker når han stikker hovedet ud og leger lidt med, spiser frokost sammen med os eller lignende.

Vores hjem er 100 % røgfrit og vi har ingen dyr.

I mit daglige arbejde lægger jeg særlig stor vægt på, at skabe et trygt og tillidsfuldt samarbejde med forældre til mine dagplejebørn. Jeg tror på, at netop forældre er det absolut vigtigste i et barns liv og at jeg derfor i et tæt og åbent samspil med dem, bedst muligt varetager barnets trivsel.
Hos mig får man hvad man ser – jeg foretrækker til enhver tid en åben og respektfuld dialog.

Jeg gør meget brug af vores skønne by i min hverdag med børnene.
Sæby har en masse at byde på – også for de helt små, og hver eneste uge besøger vi forskellige legepladser, parker, stranden el lignende, vi kigger på skibe på havnen og fordrer ænderne ved åen, ligesom vi ofte hopper på cyklen og tager en tur på biblioteket.

En dag om ugen er vi i heldags-legestue på Sættravej.
Her tilbringer vi dagen sammen med 3 andre dagplejere og deres børn og har med garanti altid en rigtig god og hyggelig dag.
Her lærer vi blandt andet at indgå i en lidt større børneflok og har samtidig mulighed for at skabe relationer, både til andre børn men også til andre kendte voksne.
Vores legestue dag ligger om onsdagen – hvor børnene afleveres og hentes der.

Kom indenfor i Eva's dagpleje:

Eva Abildgaard

Evas dagpleje 1